Під час поїздки 6 лютого було проведено анкетування з метою визначитись з напрямами подальшої роботи. Кількість заповнених анкет - 52. Під час відповіді можна було обрати не більше двох варіантів. Отже:
1. Яке заохочення тобі хотілось би отримати за успіхи в навчанні:
● відвідування цирку - 7
● відвідування театру - 1
● відвідування дельфінарію - 16
● відвідування зоопарку - 13
● відвідування музею води - 7
● інше, що саме? - футбольний матч - 2; гонки на мотоциклах; медичний інститут; художню школу.
2. Ти б хотів провести день разом із дорослими друзями:
● у великому парку «Александрія» - 11
● у одноденному поході з наметами -10
● на екскурсії по Києву -31
● інше, що саме?
3. Щоб ти хотів зробити разом із дорослими друзями весною:
● спортивні змагання - 14
● змагання «Хто найрозумнішій?» - 3
● виставу - 0
● пікнік - 23
● концерт до свята -13
● інше, що саме? - танці
4. Які книжки ти любиш читати:
● казки - 12
● про пригоди і подорожі -6
● про природу, тварин і рослини -5
● про те, як навчитись щось робити – шити, готувати, будувати - 4
● про війну - 9
● детективи - 3
● фентезі -4
● фантастику - 6
● про кохання -11
● інше, що саме ? - історичні книги; про анатомію.
5. Як називається твоя найулюбленіша книжка?
Шекспір, "Кобзар" - 3, "Січ-мати", біологія, "Гаррі Поттер" - 3, "Ромео і Джульєтта", "Колобок" -4; "Мауглі" - 4, "Крівенька качечка", "Мері Попінс" - 2, "Огненный бог маранов", "Незнайка", "Пригоди Шерлока Холмса", "Красная шапочка"
6. Ким ти хочеш стати, коли виростеш?
випускники: повар - 4; косметолог; співачка; вчитель; водій; танцовщик
решта дітей: повар - 4; комбайнер; співачка - 2; вчиталь - 4; перекладач; шофер - 4; тракторист - 3; мотоцикліст;
міліціонер - 2; художник - 1; швея; авіа-механік; машиніст; лікар-масажист -2; будівельник - 2; електрик; продавець - 2; перукар; футболіст - 2; космонавт - 2 :); волонтер - 2
7. З ким би хотів поспілкуватися, щоб дізнатись щось цікаве:
● з письменником - 11
● з спортсменом - 9
● з співачкою - 18
● з директором великої фірми - 6
● з лікарем -2
● з юристом -3
інше: з танцівником Андрієм; з пілотом; з перукарем; з будівельником; з міліціонером
8. Що тобі найбільше запам’яталось з того, що ми разом зробили за минулий рік?
Масляна - 13; с. Миколай - 12; все - 6; не можу сказати - 5; випечка - 3; клоун - 1; газета - 1; посадка дерев - 1; спортивні змагання - 6; вистава театру - 2; виготовлення масок - 2; танцювати з Андрієм - 2; пікнік - 3; наряджати ялинку -2
Для чого, власне, це робилось?
Ми вже давно плануємо впровадити систему заохочення за успіхі, але не тільки в навчанні, а й враховуючи повсякденне позашкільне життя. Була така ідея - як заохочення організовувати для групи відвідування якогось цікавого місця. От тепер знаємо, що дня них є такими цікавими місцями.
Про книги. 23 квітня - всесвітній день книги. Тому як варіант квітневої поїздки було проведення дня книги. Над планом ми ще працюємо. Всі ідеї - вітаються.
Про професії. Майбутне дітей - наш найбільший головний біль. Пропонується почати постійну роботу щодо профоріентаціїї таким чином: кожну поїзду обов'язково робити одну ділянку, присвячену певній професії, якщо можливо - одразу з майстер класом. В травні у нас є таке свято як 1 травня , чом би не зробити велике свято труда і не присвятити його усім професіям, які цікаві дітям.
І ще така ідея, вивозити невеликі групи безпосередньо на місця роботи, які їм цікаві. Найближчим часом запитаємо у знайомих шеф-кухарів, дизайнерів одягу і т.п чи згодні вони прийняти нас на екскурсію. Ще цікаво було в потрапити, наприклад на кондитерську фабрику чи у кондиторських цех, у типографію, тощо.
Поділитися з друзями: